Recenzie magazin online creat în Shopify – pros and cons

(Last Updated On: April 28, 2022)

Shopify este una dintre cele mai populare platforme pentru magazine online. Cu toate acestea, este potrivit pentru afacerea ta? Te-ai gândit până acum la Shopify pros și cons? Există un număr foarte mare de platforme cu ajutorul cărora îți poți construi un magazin online, iar alegerea celui mai potrivit pentru afacerea ta poate fi un proces dificil.

Shopify îți pune la dispoziție o gamă largă de teme, șabloane și caracteristici care pot fi personalizate pentru a răspunde cerințelor proprii de branding. Platforma are drept scop să ofere începătorilor posibilitatea de a-și construi singuri un magazin online – nu trebuie să fii inițiat în programare și codificare pentru a utiliza Shopify. Descoperă cum funcționează Shopify, pentru a ști la ce să te aștepți de la această platformă!

În acest ghid vei găsi

  1. Ușurința utilizării: Shopify pros
  2. Șabloane
  3. Funcții
  4. Planuri
  5. SEO
  6. Ajutor în limba română

Ușurința utilizării: Shopify pros

Shopify este destul de simplu de utilizat, accesibil, cu o interfață curată. Mai mult decât atât, procesul de utilizare este intuitiv și, în general, oferă o experiență de utilizare ușoară. De asemenea, interfața îți permite să configurezi și să gestionezi o varietate de setări.

Gestionarea conținutului este ușor de realizat, precum și posibilitatea de a utiliza mai multe platforme de vânzare (cum ar fi rețelele de socializare). Cu toate acestea, există și aspecte care merită analiza cu atenție, cum ar fi cele legate de aspectul conținutului și imagini.

Șabloane

În ceea ce privește șabloanele, Shopify îți pune la dispoziție un număr relativ mic, doar șase fiind gratuite. Dacă-ți dorești o altă Shopify templates, aceasta trebuie achiziționată, iar prețurile încep de la 200 de dolari.

Dacă dorești să le personalizezi mai în profunzime, amănunțit, costurile pot fi și mai mari. Cu toate acestea, cu toate caracteristicile incluse, cu siguranță vei găsi, în cele șase, unul care să-ți fie pe plac. După ce ai ales unul, nu-ți mai rămâne decât să-l personalizezi după bunul plac.

Funcții

În ceea ce privește funcțiile de care dispui dacă-ți creezi un magazin pe platforma Shopify România, află că, în general, ai la îndemână cam tot ce îți trebuie. Iar acest aspect este esențial pentru a-ți dezvolta afacerea așa cum îți dorești.

Versatilitatea funcțiilor îți permite să livrezi cam orice tip de serviciu și produs, putând alege între diferite modalități de plată, opțiuni de transport, blogging, calculare automată a taxelor. În funcție de natura afacerii tale, Shopify îți pune la dispoziție funcțiile de care ai nevoie.

Planuri

Abonamentele la această platformă încep de la 29 de dolari pe lună și ajung până la 299 de dolari pe lună. Așadar, nu este cel mai ieftin, dar îți pune la dispoziție și o gamă variată de funcții și aspecte de luat în considerare.

De asemenea, există și posibilitatea de probare și utilizare gratuită a platformei, pe o perioadă de două săptămâni. Asta înseamnă că poți oricând să testezi modul în care se comportă platforma și să îți dai seama dacă se pliază cum trebuie afacerii tale.

SEO

Când vine vorba de SEO Shopify are funcții integrate puternice, ușor de gestionat. Schimbarea titlurilor paginilor și a descrierilor meta este ușoară. De asemenea, platforma îți oferă un control complet asupra URL-urilor ce pot fi accesate, dar și alte caracteristici SEO vitale.

Ai acces la toate funcțiile de bază necesare pentru a-ți crește vizibilitatea magazinului. Însă funcționalitatea SEO este doar o parte a imaginii în ceea ce privește ierarhizarea website-ului tău. La fel de important este să creezi backlink-uri și postezi conținut periodic.

Ajutor în limba română

Din păcate, acesta lipsește, motiv pentru care poți întâmpina anumite dificultăți în a-ți crea un magazin pe platforma Shopify. Deși la început lucrurile se dovedesc a fi intuitive, accesibile chiar și unui vorbitor începător de limba engleză, pe parcurs devin mai complicate. Cel mai ușor și mai rapid rezolvi problemele, erorile apărute când ai suport în limba română, pentru a evita neînțelegerile ce pot surveni la traducerile din engleză. 

Astfel, poate fi necesar să apelezi la cunoștințele unei persoane care se ocupă cu crearea de magazine online pentru a-ți oferi ajutor avizat. Ceea ce înseamnă că, în aceeași măsură, trebuie să investești, pe lângă un plan, și pentru acest lucru. Nimeni nu își dorește să contracteze o altă persoană pentru lucruri minore pe care nu le poate rezolva singur/ă. 

Shopify îți pune la dispoziție o gamă foarte variată de funcții și opțiuni din care să alegi pentru a-ți crea un magazin online. Cu toate acestea, trebuie să-l optimizezi periodic prin postarea de articole, crearea de backlink-uri și alte strategii SEO. Doar atunci magazinul tău online îți va aduce vânzările pe care ți le-ai propus.