Recenzie magazin online în WebWave

(Last Updated On: April 28, 2022)

Recenzie magazin online în WebWave

Platforma WebWave este o platformă inovativă cu funcții de eCommerce standarde dar cu un șir de avantaje care o diferențiază printre celelalte platforme.

Principalele puncte forte ale platformei WebWave sunt:

  1. Ajutor în limba română prin chat și e-mail gratuit pentru toți utilizatorii
  2. Lipsa oricăror comisioane percepute de către platformă
  3. Posibilitatea de a personaliza la maxim designul magazinului online – lucru foarte important pentru vânzări
  4. Optimizare SEO performantă
    și multe altele

În acest articol vei afla mai detaliat cum stă platforma WebWave la capitolul magazin online.

Cuprins:

  • Ușurința utilizării
  • Șabloane
  • Funcții
  • Planuri
  • SEO
  • Ajutor în limba română
  • Chestie importantă de subliniat în special pentru cei cu solicitări superioare
  • Concluzie

Ușurința utilizării

Să începem de la faptul că WebWave este o platformă de tip website builder, deci permite crearea site-urilor fără cunoștințe de programare.

Cu alte cuvinte, chiar dacă nu ai mai făcut până acum magazine online nu e o problemă. Alegi un template de magazin online, înlocuiești informațiile: imaginile, denumirile produselor, prețurile, … mai modifici ceva culorile și gata.

În cazul în care întâlnești greutăți vei primi suport online prin chat și e-mail. Dacă peste o lună de zile dorești să schimbi ceva – nici o problemă: accesezi editorul, modifici ce ai de modificat și publici site-ul magazinului încă o dată – foarte simplu cu un click.

Șabloane

Toate șabloanele WebWave sunt gratuite, sunt optimizate pentru dispozitivele mobile, sunt editabile la 100%.

Modulul de e-commerce se instalează foarte ușor, independent de șablonul ales, deși WebWave oferă șabloane de magazin online. 

Funcții

Platforme WebWave oferă toate funcțiile necesare pentru lansarea și administrarea unui magazin online standard. Însă punctele forte ale acestei platforme țin de editorul grafic avansat al site-ului datorită căruia: 

  1. Poți crea un design grafic special care să-ți prezinte autenticitatea de brand (foarte importantă pentru magazinele cu branduri puternice ca cele de apparel);
  2. Poți finisa până la perfecțiune experiența utilizatorului pe site, prin teste A/B ale variațiilor foarte fine ale soluțiilor implementate.

Aceste 2 avantaje, deși la prima vedere nu reprezintă niște funcții e-commerce clasice, au o importanță enormă asupra conversiei clienților – lucru critic pentru profitabilitatea generală a magazinului online.

Planuri

Dacă este să analizăm oferta WebWave, vom observa că opțiunea magazinului online este accesibilă doar în cadrul planului Business. Dacă însă vom testa această platformă vom observa că de fapt este vorba doar de integrarea plăților online. Modulul de e-commerce este accesibil în cadrul fiecărui plan inclusiv și în cadrul planului Free.

Platforma nu percepe comisioane pentru vânzările magazinului online. Dar administrarea unui magazin online în cadrul platformei WebWave poate implica un comision pentru sistemul de plăți Stripe în cazul în care funcția de plăți online este implementată.

Ca rezultat costurile de administrare a unui magazin online creat în WebWave sunt relativ reduse lucru care din nou au un impact pozitiv asupra profitabilității, în special atunci când atingem un nivel mai mare al vânzărilor.

SEO

WebWave oferă toate funcțiile necesare pentru optimizarea SEO, de la meta- titluri și meta-descrieri, la tagurile imaginilor produselor și acces la secțiunea head a fiecărei subpagini de produs în cadrul căreia poți implementa date structurate de tip schema org despre produsele tale.

Codul sursă a site-ului – magazin online este foarte bine optimizat implicând o serie de facilități ca Lazy Loading sau încărcarea asincronică a codului JS, iar indexarea subpaginilor produselor este fiabilă.

Desigur, pe lângă însăși subpaginile produselor și a listei de produse, este recomandat de asemenea lansarea unui blog în cadrul magazinului online. Acest blog va avea o importanță enormă pentru că pe lângă valoarea sa de suport SEO a subpaginilor de produse, va prezenta o sursă importantă de informații utile pentru clienți.

Ajutor în limba română

Platforma WebWave este una din puținele platforme de e-commerce care oferă opțiunea de suport în limba română. Acesta lucru este foarte important pentru că atunci când lucrăm la propriul magazin online, este necesar să avem un nivel al cunoașterii limbii de lucru destul de avansat. Va fi necesar să implementăm setări modificări destul ceva mai complexe și este foarte important să știm ce facem.

Chestie importantă de subliniat în special pentru cei cu solicitări superioare

În rankingul nostru vei găsi 2 platforme de top: WebWave și Shopify. Aceste platforme sunt foarte diferite și fiecare deține părțile sale forte.

Să știi însă că de fapt nu trebuie să alegi între ele, pentru că există opțiunea integrării acestor 2 platforme, ceea ce recomand pentru persoanele care își doresc un magazin online extrem de performant. Shopify asigură multitudinea de funcții e-commerce pe când WebWave oferă posibilități profunde de personalizare și optimizare SEO.

Concluzie

Platforma WebWave este una destul de specifică, prin editorul său grafic. Respectiv magazinul online creat va avea punctul său forte specific și anume autenticitatea imaginii de brand și o experiență a utilizatorului destul de plăcută. Aceste avantaje alături de suportul în limba română și lipsa comisioanelor din partea platformei WebWave sunt contribuie la poziția de top al acestei platforme în cadrul rankingului nostru.

Dacă însă îți dorești mai mult poți face o combinație între WebWave și Shopify pentru a obține atât acces la funcții e-commerce avansate cât și de a beneficia de un design a site-ului superior pentru un nivel înalt al conversiei.